Verhaal shang hai - Reisverslag uit Peking, China van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu Verhaal shang hai - Reisverslag uit Peking, China van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu

Verhaal shang hai

Door: Hubert

Blijf op de hoogte en volg Hubert

17 Mei 2006 | China, Peking

Ben ik weer.....

Ben in beijing nog naar summer palace geweest een "klein paleisje" waar een van de keizers vroeger zijn zomerverblijf had zie voor foto's verhaal beijing. we hebben dar zoo gelachen op zo'n bootje over het meer proberen aan te haken bij chinezen we werden van de kant gefotografeerd echt heel leuk geweest ben daarna naar het military museum geweest errug gaaf heb in een oude tank gezeten in een straaljager en heb van alelerlei apparaten gezien!
ps, wilde in beijing ook nog naar het lijk van Mao gaan (vroegere president van china) maar check de foto's eens over hoe lang die rij was!!!! echt niet normaal, moet trouwens over beijing zeggen dt het een aanrder is echt een hele gave mooie vriendelijke stad, was wel heel grappig dat we daar in vakantie tijd waren want er waren allemaal chinzezen van het platteland die nog nooit een blanke gezien hadden en we moesten met hun allemaal op de foto!!!
vanuit beijing vertrokken met een super de luxe zaken trein naar shang hai het was helaas alleen maar overnachting maar kregen ontbijt er was service airco, prive muziek tv alles! en dat voor maar 20 euro

in shang bha aangeokmen naar ons hostel gegaan (beter een hotel te noemen) een prima plaats bijna in het centrum weer klooijen om een simkaart te krijgen en vervolgens de sdtad gaan verkennen, in shang hai is bitter weinig te doen dingen die ik er gedaan heb zijn, in de pearl tower geweest, bij de bunt(is de haven) en op peopl's square geweest. shang hai is een mooie stad maar het is net new york met allemaal chinezen. heb trouwens nog niet verteld dat chinezen overal spugen roggelen zelfs vrouwen echt te irritant! maar goed.....

heb daar florian ontmoet een kerel die hotelschool stage daar doet die had van zijn f&b director kaartjes gekregen voor moto gp die afgelopen week in shang hai was en daar zijn we heen geweest wat een hele hoop vrouwen (sommige mooi andere ook echt niet)
zie foto's voor shang hai, heb daar trouwens weer veel te vaak en te veel gedronken,

op naar Xi'an!!!!!!

• 17 Mei 2006 - 05:47

Bob:

gezellig in xian...

• 17 Mei 2006 - 09:06

Alice:

Eej lieverd,
    Bin sjeloes op diech...naor de moto gp!!!! wil iech ouch!
    Zeen op de foto's dat ste 't ech good naor diene zin hobs en iech bin trots dat iech zo'n knap breurke hob, super!
    Ennuh...Bobje maag dee d'r wel zien!
    Ameseer diech breurke!
    ZjG, Xje dien zus!

• 17 Mei 2006 - 09:37

Mama:

Heerlik um weer te leze en te zien watste allemaol met maaks. Iech zeen aon dien snuutske datste 't allemaol geweldig vins. Dat deit miech hiel erreg good. Bin zoe blijj veur diech dus geneet 'r estebleef vaan. Veer höbbe 'nne leuke moederdag gehad op 't OLV plein, met 'n paar euver katholieke toeristen die absoluut 't woord humor neet kinne. El en Kirs hadde get wäörd gehad dao. hihi... Meh bijj Marrigje in Le Virage zien veer weer heerlik verweend en dat heet d'n ganzen daag good gemaak. De höbs de groete vaan Marrigje trouwes.Die herstellende is vaan 'n kuitbreuk; opgeloupe met de vastelaovend. Gewoen oetgesjieveld. Zoon Iech haw vaan diech, heijj geit alles z'n gengske, dus no worries. Dikke poen

• 20 Mei 2006 - 16:06

Kirsten:

Hoi huub,
    hoe komt het toch dat sommige foto''s zo onscherp zijn? Maar er zitten mooie tussen. Je ziet er goed uit...........
    warrior!