Xi'an - Reisverslag uit Xi'an, China van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu Xi'an - Reisverslag uit Xi'an, China van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu

Xi'an

Door: Hubert

Blijf op de hoogte en volg Hubert

17 Mei 2006 | China, Xi'an

Nog een klein verhaal van xian tot nu toe,

xian een "kleine" stad in het mide van china er wonen hier zo'n 7 miljoen mensen niet echt kleindus

eergisteren aangekomen rustig aan gedaan en gisteren naar terra cotta warriorsgeweest is een dig up die gevonden is in de buurt hier van allemaal soldaten die van terracotta gemaakt zijn niet echt heel spannend maar wel lachen

verder gisterenavond weer een avondje uit geweest met bob america en een nederlandse jongen uit het hostel errug gelachen alles is hier een stukgoedkoper danin shang hai

verder ben ik in een club geweest waar je eerst in de aangelegen supermarkt je super goedkope drnak moet kopen en dan naar binnen gaat met die drank, kost echtgeen zak er staat ergens een foto van mij voor allemaal flessen sterk dat is daar

ik ga hier zaterdag weg vertrek dan naar chengzou vlak bij hong kong, om vervolgens in hong kong te zijn op de 20e en vanuit daar eerder naar bangkok te gaan,

volgende info is waarschijnlijk in bangkok of wellicht later!

leuk al julli reactie echt super en ja mam heb het heel erg naar mijn zin hier!

ps bij shang hai verhaal moet je de fietsen even checken echt te lachen dat die dingen weer kapot gingen naar 15min fiets kostte maar 139 yuan / rmb gedelld door tien is euro's!

groeten en ik hoor graag van jullie

ps heb een nieuw emailadres hubertummels@gmail.com

  • 17 Mei 2006 - 10:47

    Sam:

    Hubbert, de vrouwen worden al iets mooier (naarmate je reis vordert ) echter wel van de Chinese vrouwen afblijven hoor. Voor je het weet zit je in de cel (je zal dan nl. niet de eerste Maastrichtenaar zijn die om die rede in de cel beland)

    Veel plezier in Hong Kong en ik blijf je volgen…

  • 17 Mei 2006 - 10:54

    Tommie:

    Hubert!!

  • 17 Mei 2006 - 13:32

    Annemiek:

    Hee meneertje Ummels, woaw! Nog maar een aantal weken weg en al zo veel gezien en beleefd. Top.
    De foto's van Shang hai waren een beetje vaag ( niet scherp), jammer.
    Heel veel groetjes aan Bob, en enjoy!

    dikke knuffel Miek

  • 18 Mei 2006 - 08:39

    Lis@:

    hoi huub, leuke verhalen weer! take care in hongkong, zijn allemaal wervelstormen........
    veel plezier! lieve kus

  • 18 Mei 2006 - 09:52

    Remy:

    Toppie pik!
    Mooie foto's, alleen nog steeds iets minder vreemden en iets meer foto's van jezelf.
    Koeman wordt coach bij PSV, Blind moet weg bij Ajax,Arsenal heeft gisteren de Champions League finale verloren, Van Basten heeft besloten Klaas Jan NIET(!!!) mee te nemen naar Duitsland.
    Ook Edgar Davids mag thuis op televisie naar het WK gaan kijken, En Hirschi Ali (Je weet wel,die van de VVD en Submission) blijkt illegaal in ons land te verblijven. Zoals je dus kunt lezen gebeuren er hier onverklaarbare dingen sinds je weg bent.

    Groeten uit Nederland

  • 18 Mei 2006 - 12:39

    Gino:

    Huuperdepuup,

    Ut geit diech good hè mien jong!!! Super dat je het zo naar je zin hebt en je hebt het ook meer dan verdiend. Als je nog een leuke lokatie zou vinden om een kroeg te beginnen, dan houd ik me natuurlijk ten zeerste aanbevolen! Neem ik Pieter wel mee voor de cocktails en kunnen wij lekker de vrolluij gek maken..........

    Have fun! Groeten,

    Gino.

  • 18 Mei 2006 - 12:41

    Gino:

    P.s.: nieuws van mijn kant: ik heb mijn relatie verbroken vanwege een nieuwe liefde in mijn leven: Ze heet Rita Verdonk en ik ga haar deze week nog ten huwelijk vragen.....

  • 19 Mei 2006 - 19:42

    Kruuntjes:

    Hallo Hubert, leuk om te zien waar je overal uithangt. Zo te zien bevalt het prima en smaakt het bier ook nog goed!Nog veel plezier met de rest van je lange reis, groetjes Dre, Gertie & de kids

  • 20 Mei 2006 - 10:04

    Esther:

    Hi Hubert!
    Volgens mij heb je de smaak nu echt te pakken...
    Geniet!
    Dikke kus,
    Esther.

  • 20 Mei 2006 - 10:32

    Edje:

    ey hubbert, wat moet jij nou in china??? Vond je site toevallig! al een paar lekkere chineesjes onderuit getrokken? groeten edje oordt.waarbenjij.nu

  • 20 Mei 2006 - 16:09

    Kirsten:

    hoi huub
    nu dat je eerder naar Thailand gaat, kun je je reis in het vervolg niet meer aanpassen? Of heb ik dit niet goed begrepen? Ik wens je veel plezier in Thailand, ik zoek nog iets op over chiang mai of rai, laat ik je nog weten. Je moet de bussen eens proberen....super leuk...ik hoop dat je de goede halte kunt vinden. Kus Kirsten

  • 21 Mei 2006 - 12:29

    Stijn:

    Gezellig man!
    stijn

  • 22 Mei 2006 - 15:15

    Mama:

    Nou Hubert, dat was Bangkok... nu naar Thailand.. ben benieuwd of je het net zo mooi vindt als Kirsten. Alle foto's tot en met Xi'án zijn gedownload dus je kunt weer nieuwe plaatsen.
    Dikke knuffel

  • 23 Mei 2006 - 10:23

    Sjonnie Flo:

    hey ouwe.fotos komen nog wel.heb geen tijd man.verder lekker aan het sjonnen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hubert

Een wereldreis van Rusland transiberie naar beneden door china, hong kong, thailand, laos, australie, nieuwzeeland, Frans Polynesie, Paaseiland, Chili, Argentinie, Uruguay, Venezuela, Aruba, Curacao en dan America

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 152785

Voorgaande reizen:

08 April 2006 - 21 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: