Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu Moskou - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu

Moskou

Door: Goebert

Blijf op de hoogte en volg Hubert

14 April 2006 | Rusland, Moskou

Hallo allemaal,

Hier weer een bericht uit Moskou, ik kan je vertrellen als je St Petersburg gezien hebt is Moskou echt K er is geen zak aan hier alleen heT Gremlin en een of andere kerk (die je altijd ziet als er nieUws over moskou is) zijn wel leuk om even geweest dus we hebben het hier maar op een drinken gezet.

De Treinreis was wel lachen IK sliep alleen met een paar russen in de hut nog een paar vodkaatjes gehad met die lui En toen snel gaan tukken 's ochtends aangekomen in Moskou en toen meteen naar heT Gremlin>

we zijn 's avonds naar een balleeT voorstelling geweest ik sliep al na 3 minuten waT is dat een saaIe bedoeling zeg. we zijn in de paUze weggegaan en IK hEb daar met een andere jongen bijna slaagse ruzie in een soort pizzahut gehad met twee DronkEn russen (gelukig zag iederee dat wij het niEt schuld waren en zijn ze eruit geflikkerd.

we hebben een compleet ander hostel dan het vorige maaR het is op zich wel prima ik slaap daar alleen de rest allemaal samen.

waT betreft mIJN Budget da's K IK zt er al dik Overheen>

ps tikfoute komen door toetsenborden hier die zijn in het cyrrilisch!

we zijn vandaag naar een school geweest en hebben daar engels les gevolgd voor 10jarigen errug lachen daarna een spel gespeeld en "me and my TEam" hebben gewonnen, we moesten zo veel mogelijk engelse woorden opschrijven die ieTs te maken haden mEt KLeding.

nou dat was het weer check de foto's maar voor een impressie

Groeten van Goebert

  • 14 April 2006 - 11:15

    Jorrit:

    Maistro,

    Klinkt goed. Maar haal af en toe eens ff adem, je hebt tijd zat! Geniet van je vrije tijd en de dingen om je heen!

    Cheerio,

    Jorrit

  • 14 April 2006 - 11:24

    Lis:

    Eej lieverd,

    Zal hier een vereniging oprichting "HELP Hubert de wereld rond!" Als ik iets ophaal zal ik het overmaken! ;-)
    Wees voorzichtig en geniet ervan!

    Xje Lis!

  • 14 April 2006 - 11:30

    Debbie:

    Fijn om Hubert weer even op een foto te zien..:-). Dat kleine hutje ziet er trouwens heel gezellig uit! Leuk!
    Blijf je verhalen lezen!
    Kus!

  • 14 April 2006 - 11:50

    Dorre:

    Huub, hoeveel verschillende 5 letterige soorten vodka kan je al opnoemen voorhetkomende seizoen van lingo. Dacht dat het een alcohol vrij jaar zou worden? Wat was het percentage water ook al weer in vodka :)

    Leuke dames trouwens gespot. Doet me een beetje denken aan de film Hostel :)

  • 14 April 2006 - 11:55

    Lis:

    Spellen is toch lastig he! De eerste € 10,- zijn binnen! Liefs je zusje!

  • 14 April 2006 - 12:20

    Josselien:

    hey Hubert!

    Wat een gave dingen maak je mee zeg! Nog geen week weg, en nu al zoveel verhalen! Leuk.
    Lieve kindjes ook!
    Geniet van alles en ook ZEKER van de Vodka!

  • 14 April 2006 - 12:20

    Wendy:

    Hubert heel veel plezier en geniet dr van!
    Leuk om je te kunnen volgen op deze site!
    Groetjesss

  • 14 April 2006 - 13:51

    Debbie:

    He Alice, ik doe er vijf euro bij. Dan zitten we al op 15 euro.. Haha..
    Wie volgt???
    Kus Debbie

  • 14 April 2006 - 15:09

    Noël:

    Hubert 't weurt tied tot ste nao Zuid Amerika geis of zoe want iech zeen allein mèr lieleke vrowluij op dien foto's. Wat is dat noe? Zoe höb iech diech dat tog neet gelierd. Ammezeer diech en doeg veurziechtig mèt dee vodka. Nastrovia! ouch vaan Nicole.

  • 14 April 2006 - 15:38

    Kirsten:

    hoi hubert, zo te zien aan je foto's heb jij toch echt wel de beste rugzak! Toch de slaapzak onderin gedaan......leuke vriendinnen heb je daar.....
    groetjes peter

  • 14 April 2006 - 15:39

    Peter:

    de eerste 10 euro zijn voor mij voor de huur van de rugzak, goed opletten alice/lis

  • 14 April 2006 - 17:35

    Ineke En Ludo:

    Hoi Hubert,

    Goed om te zien en te lezen dat alles goed met je gaat. Geniet er maar van en doe voorzichtig en laat nog maar veel van je horen.

    Groetjes Ineke en Ludo

  • 15 April 2006 - 18:18

    Bram & Michiel:

    Hubske!! ouwe reus, goed over je te lezen! geniet van je avontuur en laat het geld rollen! blikske, m&b

  • 15 April 2006 - 21:05

    Baldus:

    Oech jongkske!
    Veul plezier daar. Dat st petersburg ga ik ook eens doen.

  • 16 April 2006 - 10:13

    Hanno En Marielle:

    He Hubert!!!!!

    mail ekkus wanneer je in Peking bent dan weten wij tot hoe lang we blijven ...of niet...hahahaha

    Groetjes Hanno & Mariel

  • 16 April 2006 - 12:31

    Mama:

    Gezellige posdaog wins iech diech eike.-- Laot alles heijj los en geneet van wat veur diech ligk.--- De groete vaan Leontine Ackermans met de wäörd: geneet en leef en kom gezond weer terrök !!

  • 17 April 2006 - 12:30

    Frans:

    Huubske, ben blij dat het je goed gaat!! Geniet ze!!
    Groet Frans

  • 17 April 2006 - 19:58

    Jordy (a):

    Heij pik,
    vette verhalen en vette foto's. Sinds je weg bent is m'n telefoon echt helemaal "duil" (of hoe schrijf je dat)!!! Je mag je wel een beetje schuldig voelen.Hahaha. Have fun en laat je niet gek maken!!!!! Hoienhe.

  • 17 April 2006 - 20:01

    Ellen:

    Hey hubert!

    Ik kijk vandaag pas voor het eerst op je site, maar had dat veel eerder moeten doen! Gaaf dat je er ook zoveel foto's op zet! Vind wel dat je zelf wat vaker op de foto mag staan! Is interessanter dan al die *** meiden!
    Ik had je nog gebeld de zaterdag van je vertrek, maar ik kreeg je voicemail al! In ieder geval wens ik je natuurlijk een fantastische tijd toe! (en volgens mij ben je al aardig op weg..)

    x Ellen

  • 17 April 2006 - 20:26

    Lis@:

    hoi huub,
    Hoe waren de paasdagen in de trein of zit je daar nog in? ben benieuwd naar volgende verhalen. Tis nog steeds saai boven op zolder.
    dikke poen

  • 18 April 2006 - 10:05

    Mama:

    Nog 10 uurtjes en dan kom je uit de trein en kun je weer wat van de natuur genieten. Let op je spullen en geniet van Irkutsk en het Lake Baikal
    knuffel

  • 18 April 2006 - 12:02

    Esther:

    Hi Hubert,
    ik heb je helaas geen goede reis kunnen wensen maar bij deze....XXX!!!!!! Geweldig om je verslag te kunnen lezen..blijven doen hoor!Ik zal hem zeker
    volgen!Geniet!!!!
    Dikke kus, Esther.

  • 20 April 2006 - 12:42

    Mat & Karin:

    Heij Hubert,

    Sjiek dat veer diech kinne blieve vollege boe ste oethingks! En ouch al is 't K zien dao toch dinger die ste noets mie zals vergete. Blief veural väöl foto's make daan kinne veer ouch met diech mèt geneete.

    Big Mattie is watching jou!!!

  • 22 April 2006 - 11:21

    Laura, Een Hele Lieve Meid...:

    Heb je even voor mij, lalalalalala, maak wat tijd voor me vrij lalalalalala...!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hubert

Een wereldreis van Rusland transiberie naar beneden door china, hong kong, thailand, laos, australie, nieuwzeeland, Frans Polynesie, Paaseiland, Chili, Argentinie, Uruguay, Venezuela, Aruba, Curacao en dan America

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 152801

Voorgaande reizen:

08 April 2006 - 21 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: