Mijn 1e verhaaltje - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu Mijn 1e verhaaltje - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu

Mijn 1e verhaaltje

Door: Goebert

Blijf op de hoogte en volg Hubert

11 April 2006 | Rusland, Moskou

Hallo allemaal,
bij deze hwet 1e verhaal van Goebert, (zo noemen ze mij hier)

vier dagen geleden hier aangekomen als eerste deelnemers aan de tereinreis en dus alleen op pad op zoek naar een pre paid card en een romeins geschreven stadskaart. Dat valt niet mee om die te bemachtigen aangezien bijna niemand hier engels spreekt ben daar dus ook zeker 4 u mee bezig geweest, ben vervolgens meteen gaan slapen aangezien ik al van de dag ervoior op was om om 6u in te checken in a'dam. Bijzonder grappig waren alle telefoontje die ik zaterdag morgen op vertrekdag kreeg van alle dronken vrienden (bedankt daarvoor) en nee mijn zus is bezet (voor jullie althans).

Ben op dag twee naar een super mooi museum geweest waar ze twee stukken van leonardo da vinci hebben en 26 rembrandt's nog veel meer mooie dingen maar dat onder andere, was tropuwens [paar weken geledfen op rtl travel (the Hermitage) ben 's avonds medereisgenoten tegengekomen een meisje uit alaska (nee geen lekkertje) en een uit australie (ook niet trouwens) met huin ben ik iets gaan eten en ik heb hun nog een stukje van de stad laten Zien)

daarna werer vroeg in bed en mijn boek gaan lezen over de transiberie express, (ja mam, eens mens veranderd op reis)

Dag erna zijn we na allemaal paleizen en kathedralen geweest met nog een brit erbij, toen hij erbij kwam kwam er ook alcohol in het spel!

ik ben met hem wat kaartspellen gaan doen en de eerste halve liter Vodka was een feit!!!

verder 's avonds weer rond elf uur naar bed gegaan en nu met de reisleidster weer in the hermitage, we gaan zo nog naar een kerk met 7000 m2 mozaiek en dan eten en een biertje drinken

al met al dus een leuk begin van de trip!

ik houd jullie opde hoogte next stop is Moskou daar zal imk wat foto's plaatsen van dit verhaal en van de trein...

heelo erg bedankt voor al jullie beriochten en ik hoop dat jullie er blijven plaatsen!!!!!

ps sorry voor de tikfouten maar ik heb nog maar twee minuten internet

love u all!!!!!

groeten Goebert

  • 11 April 2006 - 10:23

    Lis@ & Thymen:

    leuk verhaal, hopelijk leer je ook nog spellen en t kofschip etc HAHA
    veel plezier lieve!
    kus en knuffel

  • 11 April 2006 - 10:25

    Jorrit:

    Hey maistro,

    De start is gemaakt! Helemaal top! geniet van je bijzondere ervaringen, keep us posted en pas goed op jezelf!

    Cheerio,

    Jorrit

  • 11 April 2006 - 10:28

    Ivo:

    Goebert Goemmels,

    Veel plezier maatje

    Nosdravje!

    Weet je trouwens wat een string op z'n Russisch is?

    Een ziedepoesnetnie...!

  • 11 April 2006 - 10:39

    Lis:

    Eej! Super dit te lezen! Veel plezier lieverd. LY
    Xje je zusje

  • 11 April 2006 - 10:49

    Tommie:

    Hubert!! Het wordt tijd om de niet lekkertjes achter je te laten en op zoek te gaan naar de lekkertjes... Ik denk dat je die in Moskou wel zal vinden mzzl Tommie

  • 11 April 2006 - 12:05

    Remy:

    Goed om te lezen dat het goed is.
    Ben al benieuwd naar je volgende reisverslag.
    Gedraag je, doe niks wat ik ook niet zou doen.

    Koempel.

  • 11 April 2006 - 12:17

    Patricia:

    Dit geijt de gooije kant op breur!
    Geniete!
    Knoevel Trix & Co

  • 11 April 2006 - 12:48

    Debs:

    Lieve Hubert, maak er een geweldige tijd van het komende jaar. Time flies, zeker als je aan het reizen bent. Mijn half jaartje Nepal zit er helaas alweer bijna op, nog 2 weken en dan ben ik weer in Nederland. Take care en have fun. Kus, Debs

  • 11 April 2006 - 13:43

    Jur:

    he huubske, Geniet van elke dag en van de nieuwe ervaringen. Ik benieuwd benieuwd naar de foto van je eerste slachtoffer. x oboema

  • 11 April 2006 - 14:07

    Jacqueline Edwin En Kevin:

    Echt te gek waar jij aan bent begonnen !!! Hoop dat het de mooiste tijd uit je leven wordt!! Geniet er maar van, heel veel plezier. groetjes de Vreulskes xxx

  • 11 April 2006 - 14:12

    Elke:

    heej neef! toppie zeg, ben jaloers... heel veel plezier nog en ik blijf je hier volgen! ben benieuwd.
    kus elke

  • 11 April 2006 - 14:13

    Elke:

    heej neef! toppie zeg, ben jaloers... heel veel plezier nog en ik blijf je hier volgen! ben benieuwd.
    kus elke

  • 11 April 2006 - 14:21

    Anita:

    Hoi huubke, jong ich vin dit prachtig, de höbs toch mehr `t lef!! Mesjien de sjoenste tied vaan d`n leeve.Es ste mehr altied opléts !!gruutjes vaan de hiele bubs , en v`r blieve dich zeker volge!!XX

  • 11 April 2006 - 15:44

    Stijn 'die Lange':

    haha, mooi verhaal man! wist helemaal niks van jou en een reis... maar leuk man!

    hayenhe stijn

  • 11 April 2006 - 15:59

    Debbie:

    Lieve, de reis is begonnen,geniet ervan.Ben jaloers. Ik let goed op je huisje. Doe voorzichtig en hou ons op de hoogte. Liefs Debbie.

  • 11 April 2006 - 17:03

    Gilber:

    Hey kerel, super dat het je goed bevalt! hou ons maar goed op de hoogte, en laat even weten wat je nieuwe tel. nummer is. gr gilber

  • 11 April 2006 - 17:39

    Opa & Oma:

    Wij zijn blij dat het goed met je gaat. Goed opletten. Opa is weer thuis.
    Groetjes Opa & Oma

  • 11 April 2006 - 21:11

    Mama:

    Dien stum waor weer effe heerlik um te huure, höb 't nog 3 kier geperbeerd meh jaomer. Vervelend he 'n aander toetsebord daan mosste zeuke en de höbs geinen tied en de wels zoeväöl zegke. Haw diech good ammezeer diech Poen Idaknoevel

  • 11 April 2006 - 21:12

    Mama:

    p.s. de 2 gleeskes Pinot Noir höb iech heerlik opgedroonke d'n daag denao.
    Doei LY

  • 12 April 2006 - 07:06

    Jack:

    Hubert,
    Geneet devaan, loer oet, lees väöl, luuster goot, en let op diech zellevers!

    't begin is d'r!

    Kómpleminte oet Lummel

  • 13 April 2006 - 09:57

    Mama:

    Na je nachtreis met de trein wens ik je veel plezier in Moskou.

    Poen Knuffel

  • 13 April 2006 - 19:22

    Dagmar Goessens:

    Hee Hubert, ben blij dat ze in st.Petersburg ook Heineken hebben!!!!! ( there is no escaping me.....) Veel plezier, doe voorzichtig en ik zal je verslagen blijven lezen!

  • 13 April 2006 - 20:50

    S1:

    Hubertus alias S2,

    Uiterst correcte verhalen alweer hoor. Zie dat je je reisgenoten al weer behoorlijk aan het opvoeden bent. Half litertje vodka er bij, nog een biertje, nog eentje dan, nou ok dit is echt de allerlaatste etc etc.

    P.S. Aangezien er al een of andere komediant onder mijn naam zit te werken, zal ik mij voortaan via deze schuilnaam uiten. Belachelijk trouwens dat je die telefoon niet opnam om een uur of zes. Was trouwens niet dronken hoor, gewoon de wekker gezet om te bellen haha.

    Ik houd je in de gaten en verwacht in Moskou wel een foto waar je de plaatselijke bevolking een shotgunnetje vodka laat trekken.

    Un sjonske S1

  • 14 April 2006 - 14:31

    Kirsten:

    aller, aller, aller liefste Hubert........
    Hier toch eindelijk een berichtje van ons. Weet dat we veel aan je denken, maar ik heb niet direct een computer in de buurt! Het doet me goed dat het je allemaal bevalt.
    Geniet, kussen van ons
    Peter, Kirsten, Janne, Juul en Dorus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hubert

Een wereldreis van Rusland transiberie naar beneden door china, hong kong, thailand, laos, australie, nieuwzeeland, Frans Polynesie, Paaseiland, Chili, Argentinie, Uruguay, Venezuela, Aruba, Curacao en dan America

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 152779

Voorgaande reizen:

08 April 2006 - 21 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: