Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu Beijing - Reisverslag uit Beijing, China van Hubert Ummels - WaarBenJij.nu

Beijing

Door: Hubert

Blijf op de hoogte en volg Hubert

03 Mei 2006 | China, Beijing

He allemaal,

hier weer een bericht vanuit China, allereerst hoop ik dat jullie alle nieuwe foto's kunnen zien want ik heb een andere manier gevonden om sneller meer foto's te plaatsen helaas zijn ze dan zonder tekst en moet je naar het fotoboek gaan om ze te kunnen zien en staan ze niet meer bij het verhaal maar goed,

vanuit Ulaanbataar, echt een leuke treinreis gehad met 12 nieuwe mensen die ook op een soortgelijke trip waren via dezelfde organisatie maar maat twee weken hadden nieuwe lui dus meer fun wasd een beetje klaar met drie van die andere vier namelijk. Nieuwe kaartspellen geleerd en de 1ste nederlander ontmoet helaas, hij werkt voor de reisorganisatie waar ik mijn trip geboekt heb aardige kerel.

In de trein door de Gobi woestijn gereisd en helaas hebben ze in die treinen niet zo'n hele gesloten ramen dus de hele teein en alles wat ik bij me had zat onder het stof inclusief ikzelf errug vies als je twee dagen niet kunt douchen. bij de grens (*zie foto's) werd het onderstel van de trein verwisseld met chinees onderstel indrukwekkend om te zien het china rail is namelijk kleiner dan mongolie enrusland

aangekomen in beijing (wat een fantastische stad is dit ) schrok van de massa's mensen die hier rond lopen is echt niet normaal er wonen hier 15miljoen mensen in een land zo groot als de helft van nederland en wij hebben al het gevoel dat we volgepakt zitten. heb op een riksja gezeten ook bijzonder lachen en ben met wat hotello's die hier op stage zijn een avondje op[ stap geweest naar een Hoeren/Karaoke tent. allemaal ap[rte kamertjes met een tv en een bank te vaag in iedere kamer hoorje chinezen heel vals zingen (niet voor de grapo maar deze mensen doen dit echt voor de serieus) en naast hun zitten meisjes met hele korte rokjes zo dronken als wat dingen te doen die ikdaar nietzou doen maar goed, wij hebben alleen gezongen gezopen en gelachen daarna naar een bar geweest en van allerlei clubs bezocht (1/5 van mijn budget er doorgestoten van china) en om 07.15 terg gekomen om vervolgens om 8.00 naar de verboden stad te gaan, hotello's bedankt!

ben naar de muur geweest en heb hem beklommen heel veel mensen gingen lafjes met een liftje maar aangezien ik moet afvallen dacht ikdoe het maar lopend dt is echt vermoeiend je kunt je nietvoorstellen hoe steil etc die muren zijn. zie foto's)

verder nu in een hostel en nog met wat mensen aan het lachen en gisteren "the hour ofpower" gedaan, bijzonder gemakkelijk spel met dronken gevolgen. je pakt een shot glas en voor een heel uur lang drink je iedere minuut een shot bier, ik heb het volgehouden tot 86 dat wasd gisterenavond vandaar dat ik vandaag alleen op annamans plein ben geweest en de hele dag internet

tot zover ik vertrek donderdag naar Shang Hai dus ik spreek jullie over een weekje wel weer!

Ps Roel, ja er sdtaan sterren op zie foto's
Kirstenm ja ik eet voldoende engoed grt aan opa en oma
Gino: heb hanno gemist die zt nu in Tibet super leuk die reactie van je

en voor alle geinterreseerden!!!!! Arsenal gaat de championsleague winnen met 2-1 (hoopik) en ajax terecht maar wat hebben ze weer geluk dat er uberhaupt playoffs zijn!

groeten en ik hoor weer graag van jullie!

  • 02 Mei 2006 - 10:16

    Jorrit:

    Hey maistro,

    Foto's zijn prima te vinden, sommige staan er alleen dubbel in! Erg indrukwekkend en leuk. Maak er wat van!

    Cheerio,

    Jorrit

  • 02 Mei 2006 - 10:19

    Ivo:

    Maatje, fijn om te horen dat het gaat daar. En vergeet die spelletjes allemaal niet zodat wij die in Nederland ook kunnen introduceren, ah ah ah!!! Wat betreft de finale van de CL League moet ik je toch teleurstellen, Barca zal overheersen en met 2-0 winnen. Maar het wordt een mooie finale en met Arsenal als fantastisch verliezend finalist.

    Hou je goed, of zoals de Chinezen dat zeggen: Gin su Pnom Phe Tjap Tjoy foei-jong-hi-en-he

  • 02 Mei 2006 - 10:36

    Jorrit:

    Heb je al geteld of die 9 million bicyles er echt zijn? Ben toch benieuwd!!

    Cheers,

    Jorrit

  • 02 Mei 2006 - 10:39

    Frans:

    Huubske,
    Mooie foto´s!! Vergeet in Beijing niet de Maggie´s te bezoeken... Groet Frans

  • 02 Mei 2006 - 11:50

    Mams:

    meh jong wat mos diech väöl te vertelle höbbe esste dat zoe zuus op de foto"s. mer noe weit iech nog neet wat 't allersjoenste plekske vaan de wereld is tot noe tow ? Want dat kin iech op die foto's neet terrök vinde.
    Leuke vrun höbsste trouwes bijj diech.
    Ammezeer diech en dee blik bijj dat fleske beer is vaan miene Huub. Heerlik dee zit lekker in zien vel. Hawwe zoe; dikke poen

  • 02 Mei 2006 - 16:28

    Lis@:

    hoi huub, wat een geweldige foto's indrukwekkend dat bevroren meer (was daar t mooiste plekje)en de chinese muur. OOk lief die foto voor al je sconfi vriendinnetjes, HA. Top! hier is ook alles oke, eindelijk t welbekende lenteweer en lekker druk, cijfers komen later. lieve kus

  • 12 Mei 2006 - 16:02

    Thymen:

    Vanavond three hours of power in Amsterdam! Wo bist dich??!!

  • 13 Mei 2006 - 14:13

    Mama:

    Oke Hubert, alle foto's zijn gedownload EN op cd EN op pc. Dus tot en met rode vlaggen op het plein. Geen zorgen dus. vEEL PLEZIER dikke kus

  • 14 Mei 2006 - 08:34

    Mama:

    ha Huub da's toevallig he dat jij bende en ik van jou droomde... ik hoop adt de treinreis naar Xián neeviel en je ongeschonden je weg kunt voortzetten. Hier regent het weer eens ter verandering dus wij wandelen in de regen. Doei goede reis verder

  • 15 Mei 2006 - 07:45

    Michiel:

    Hubert, wat gaaf allemaal! nog een paar keer die muur beklimmen en je hebt een heus wasbordje zoals ik! ciau,x

  • 15 Mei 2006 - 08:56

    Nicole:

    He Hubert!
    Wat een verhalen allemaal.. leuk hoor!! Je hebt het reisvirus dus ook te pakken! ;) Maak er wat van.. en geniet vooral, want voor je het weet ben je weer terug in dat koude kikkerlandje!

  • 15 Mei 2006 - 14:02

    Baldus:

    ummels,tip:
    geen tanks tegenhouden op het plein van de hemels vrede ajb...

  • 15 Mei 2006 - 14:16

    Sam:

    Vrund,
    Ik heb de site eindelijk gevonden! geweldig zo'n site op deze manier krijgen wij een goed beeld van het geen er in de wereld te koop is en kan je moeder je een beetje in de gaten houden! Ik blijf je volgen heel veel plezier en geniet ervan!!!! ik benijd je! Gr Sam

  • 16 Mei 2006 - 20:07

    Mama:

    Hallo zoon,
    ik mis je.... maar laten we er van uit gaan dat geen nieuws goed nieuws is en dat je een toffe tijd hebt in Xi'an
    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hubert

Een wereldreis van Rusland transiberie naar beneden door china, hong kong, thailand, laos, australie, nieuwzeeland, Frans Polynesie, Paaseiland, Chili, Argentinie, Uruguay, Venezuela, Aruba, Curacao en dan America

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 152781

Voorgaande reizen:

08 April 2006 - 21 Januari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: